Program magazynowy LoMag – jak prawidłowo zdefiniować kontrahentów?

Pozostałe

Prowadzenie magazynu (http://www.lomag.pl) wymaga profesjonalnych narzędzi, które umożliwiają kompleksową kontrolę oraz sprawne zarządzanie. Tylko w ten sposób osiągniemy wysoką efektywność. Program magazynowy LoMag powstał z myślą o osobach, które poszukują rozbudowanych systemów. Duża ilość funkcji nie stanowi w tym przypadku utrudnienia, gdyż wszystkie czynności wykonuje się w sposób intuicyjnie. 
Już na samym początku warto jest ustalić podstawowe parametry pracy. Znacząco ułatwi nam to realizację dalszych zadań. Pierwszym krokiem jest zdefiniowanie kartoteki towarów. Po wprowadzeniu szczegółowych informacji dotyczących produktu należy zająć się kontrahentami. W tym celu klikamy w ikonkę “Kontrahenci”, a następnie wybieramy interesującą nas zakładkę (odbiorcy, dostawcy, pracownicy). Do każdego typu kontrahenta możemy przypisać osobną kartotekę. Grupowanie znacząco przyspieszy wyszukiwanie interesującego nas podmiotu. Jest to szczególnie odczuwalne podczas generowania raportów, czy też dokumentacji.

Dostawcy są wykorzystywani na dokumentacji PZ. Zdefiniowanie odbiorców usprawni proces tworzenia dokumentacji WZ oraz MM. To samo dotyczy pracowników, którzy wykorzystywani są na dokumentach PW, RW, a także MM. Na uwagę zasługuje fakt, że kontrahent może być przypisany do więcej, niż jednej grupy. Dotyczy to sytuacji, gdy odbiorca, jest jednocześnie naszym dostawcą. Warto wprowadzić odpowiednią informację do kartoteki kontrahentów, gdyż przyda nam się to np. podczas wystawiania faktury.

Więcej: oprogramowanie magazynowe

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *